Våre brukere benytter tidBANK hver dag for å registrere arbeidstid, fravær og ferie. All registrering foregår fortløpende. Det gjelder også når noen blir syke.
I årets versjon lanserer vi et nytt hjelpemiddel for oppfølging av sykemeldte:
- Koden for sykdom registreres daglig – oppfølgingen starter fra første dag og sikrer definering av sykemeldingsperiode.
- Leder varsles i applikasjonen og via epost om oppfølgingsoppgavene.
- Rutine for notering og kvittering sikrer HR god oversikt.
- Fleksible løsninger gjør at planen kan tilpasses bedriftens behov og/eller den enkelte leder/sykemeldte.
Oppfølging av sykemeldte er blitt en utfordring for mange. Utfordringen har vi nå tatt oss av, slik at du kan få gevinsten: redusert sykefravær og høyere trivsel på arbeidsplassen.
Følg med på NYHETER om dette og kommende kundetreff i september!
Ta kontakt via vårt kontaktskjema og skriv der at du ønsker å bli holdt oppdatert, så gir vi deg introduksjonspris på den nye modulen for sykefraværsoppfølging!
Les også: