Har du spørsmål eller trenger hjelp?
Våre supportmedarbeidere er her for deg.
Vi oppfordrer alle våre kunder å registrere seg som bruker i vårt kundesenter. Her kan du enkelt melde inn din sak, søke svar i kunnskapsdatabasen og følge status på allerede innmeldt sak.
Vi behandler alle saker fortløpende. Ønsker du å bli kontaktet via telefon spesifiserer du dette i saken.
Meld sak
Registrer bruker
Konsulenttjenester
Ønsker dere å optimalisere og få et større utbytte av tidBANK? Har dere utfordringer og/eller manuelle rutiner på personalavdelingen, men savner innspill til løsninger? Kan behovene dere har i dag dekkes av tidBANK?
Våre fagkonsulenter har lang fartstid med tidBANK og innenfor faget HR og lønn. tidBANK har mye funksjonalitet mange ikke er kjent med. Ta kontakt for en uforpliktende samtale om rådgivning eller bistand til utvalgte oppgaver. Kanskje er løsningen enklere enn du tror?
Kurskalender
Ved stor pågang settes det opp ekstra kursdager. Kontakt oss gjerne dersom du har behov for kurs, og ingen av de oppsatte datoene passer for deg.
Tilpassede kurs
Vi gir deg gjerne et skreddersydd kurs ut i fra dine behov og ønsker. Ta kontakt så ser vi sammen på hva som er viktigst for dere.
Utvikling – vi setter de gode ideene i produksjon
Våre produkter er et vellykket resultat av å la høy faglig intern kompetanse smelte sammen men våre kunders ønsker om funksjonalitet. Vi jobber kontinuerlig med forbedring og videreutvikling av applikasjonene.
Du er hjertelig velkommen til å bidra med dine ideer og ønsker. Alle bidrag blir tatt vare på og grundig vurdert. Har du spesielle ønsker setter vi stor pris på om du tar kontakt med oss!
Kontaktpersoner
Navn |
Status |
Sahar Ahmadi |
Til stede |
Jan Ove Aarstad |
Til stede |
Tom Hansen |
Til stede |