Moduler

Skip Navigation LinksStart > Produkter > tidBANK > Moduler

Registrering av arbeidstid

Ønsker du å tilby den mest intuitive og enkle registreringen av arbeidstid som er mulig å oppdrive til dine ansatte? Da velger du tidBANK. Registreringsform og funksjonalitet er alltid tilpasset tid, sted, arbeidstid og andre faktorer, noe som reduserer avvik betydelig. Nettopp derfor kan registreringen også skje helt automatisk uansett om brukerne befinner seg fysisk på arbeidsplassen, på tjenesteoppdrag eller på hjemmekontoret. Enklere blir det ikke, og det beste er at registreringen blir riktig. Også i tilfeller med fravær eller pålagt overtid.

Fordeling av timer på prosjekter og oppgaver

Trenger du å tilby dine ansatte eller enkeltpersoner/grupper muligheten til å fordele timer på prosjekter, oppgaver, aktiviteter med videre? I tidBANK får du en løsning som er intuitiv, enkel og om ønskelig automatisk. Bruker velger selv om det skjer ukentlig, daglig eller fortløpende. Arbeidstimene dine gir deg korrekt grunnlag for timelistene i sanntid. Deltakere knyttes til etter behov.

Brukerne oppfordres og påminnes daglig om å holde timeliste oppdatert i tråd med tilstedetid, hvilket gir uovertruffen datakvalitet.

Prosjektledere og økonomiansvarlige får et daglig oppdatert timegrunnlag med god kvalitet for etterkalkulering og regnskap/fakturering.

Modulen inneholder også mulighet for budsjettering av timer på aktiviteter og oppgaver pr måned.

Sykefraværsoppfølging

En god sykefraværsoppfølging gjør sykefraværet kortest mulig, øker selvfølelsen for den sykemeldte og gjør veien tilbake til arbeid enklere. Noe som naturligvis også er et gode for kollegaer og organisasjonen i sin helhet.

I tidBANK har vi laget en egen modul for sykefraværsoppfølging med varslinger og retningslinjer for å lette arbeidet. Rutinen er laget for å støtte både leder og ansatt.

Nye oppfølgingsplaner opprettes automatisk ut fra en definert mal. Utover de lovpålagte oppfølgingspunktene kan bedriften legge til egne etter ønsker og behov, samt veiledninger, råd og oppgaver i oppfølgingsplanene.

Leder kan i tillegg legge til egne oppfølgingspunkter. Rapporteringsskjemaet kan fylles ut direkte i tidBANK, slik at alt kan gjøres mest mulig klart før innlevering til NAV.

Arbeidsmiljøloven

tidBANK sikrer at du unngår brudd på overtids- og hviletidsbestemmelsene. Applikasjonen gir deg markedets mest komplette AML-oversikt, med alarmer ved brudd, men også varslinger i forkant slik at du unngår å bryte loven.

Integrasjoner

Masterdata

tidBANK kan integreres med din foretrukne kilde for personalia og organisasjonsdata, slik at du slipper å registrere samme data flere steder.

Data til HR/lønn/økonomi

Som integrasjonspartner har vi erfaringer og ferdige integrasjoner med alle aktuelle systemer på markedet.

Integrasjons-API

Et moderne API gjør det enklere enn noensinne å integrere tidBANK med andre systemer. API-et gir fritt spillerom for å utvikle egne integrasjoner.

Kalenderintegrasjon

tidBANK kan integreres mot mot din kalender hvor planlagt fravær, slik som ferie, automatisk legger seg i kalenderen samtidig med tidBANK. Da slipper dere dobbeltregistreringen og kan fortsatt ha den godt innarbeidede og vandte oversikten i delte kalendere.

Adgangskontroll

En annen praktisk detalj er at kort/brikke som benyttes i adgangskontrollsystemet også kan benyttes i terminaler tilknyttet tidBANK.

Besøksregistrering

I HMS-sammenheng er det krav til tilstedeoversikt. Denne er på plass med tidBANK når det gjelder egne ansatte, men for å gjøre den komplett må også gjester være med i oversikten i en evakueringssituasjon. Derfor kan tidBANK leveres integrert med applikasjonen onVisit fra Adaptive.

Info Få mer info tilsendt
Få info tilsendt

Kontakt Jeg vil bli oppringt
Bli oppringt

Skyløsning

Vi tilbyr naturligvis tilgang til tidBANK som en skyløsning. Dette vil gi rask og rimelig tilgang til avansert funksjonalitet, uten investeringer og hensyn til installasjons- og driftsspørsmål. Driften tar vi hånd om. Leie av tilgang kan være det beste valget for små og mellomstore virksomheter som ønsker nytteverdi fra første dag, og vil benytte vår kompetanse for definering av regelverk og gjennomføre tilpasset opplæring av fagansvarlig.

Mobil

tidBANK når du naturligvis også fra mobilen.