På tide å erstatte gjesteboken?
onVisit er en moderne applikasjon for registrering av besøkende. Den erstatter gjesteboken du kanskje har lagt frem i dag for å ha oversikt over besøkende?
onVisit og tidBANK - tett integrert
onVisit integrert med tidBANK gir også en bedre løsning enn å ha et eget program for besøksregistrering i resepsjonen. Alle ansatte kan få tilgang til å registrere sine besøkende selv i tidBANK-menyen.
Resepsjonist og kollegaer vil i så fall se hvem som er ventet på besøk, uten at det må sendes e-post eller melding til dem. Enkelt og sikkert, slik gode HMS-rutiner krever.
Historikk
Utpassering registreres enten av resepsjonist eller vert, slik at gjesten blir kvittert ut. Det skapes historikk over besøkene. Denne er enkel å søke tilbake i, og kontaktinformasjon gjenbrukes ved neste besøk.
Varsling
onVisit kan varsle vert på SMS og/eller e-post når gjesten har ankommet. På samme måte kan onVisit tildele gjesten nødvendig tilgang til bedriftens gjestenett.
Besøks og parkeringsbevis
Resepsjonist tildeler besøks- og parkeringsbevis med bedriftens logo. Disse skrives ut på etikettskriver plassert bak resepsjonsdisk.
Hvorfor velge onVisit?
- Rask og profesjonell håndtering av besøkende.
- Full oversikt over hvem som er på besøk.
- Gjestenett gir den besøkende tilgang til bedriftens gjestenett.
- Selvregistrering reduserer ventetid i resepsjonen.
- Forhåndsregistrering av besøkende for resepsjonist og øvrige ansatte.
- Fleksibel rapportering med bl.a. evakueringsliste og besøkshistorikk.
- Effektiv varsling til besøksmottager på SMS og/eller e-post.
- Utskrift av besøks- og eventuelt parkeringsbevis med bedriftens logo.
- Tilrettelagt for flere selskaper med felles resepsjon.
- Integrert med Microsoft Active Directory og tidBANK for oppdatering av ansattinformasjon.
- Webbasert løsning med webservices for enkel intregrasjon med andre systemer.
- Selvregistreringsmodulen benytter Microsoft Silverlight for å oppnå en optimal brukervennlighet.