Siste versjon av tidBANK inneholder mange nyheter og forbedringer. En av nyhetene er en stor forbedring av modulen @office som både har forbedret seg både visuelt og fått nye funksjoner.
Resepsjonister kan nå endelig få den totale oversikten over hvem som er tilgjengelig, hvordan de kan få tak i dem og når de kommer tilbake.
Løsningen bygger som tidligere på informasjon fra registreringer gjort i tidBANK med forventet returtid. Nytt er integrasjon med oppføringer fra Exchange-kalender og en egen meldingstjeneste i tidBANK. Informasjonen er samlet for å gi optimal brukervennlighet.
Hver ansatt har et dynamisk og levende visittkort med:
- Bilde
- Kontaktinformasjon, inkludert sosiale medier, lynmeldingstjenester m.m.
- Status på den ansatte:
- Inne/ute
- Ledig/opptatt (kalender)
- Fraværskode
- Fraværsmelding
- Symboler som forteller om den ansatte er på reise, møte m.m.
- Returtid
- Kart over arbeidssted og ev. hjemme
- Kalenderintegrasjon med Exchange som gir oversikt over avtaler i kalenderen
Tilgang gis etter behov. For medarbeidere er det naturlig å få oversikt på egen avdeling, mens resepsjonisten naturlig nok bør ha oversikt på hele organisasjonen. Det er mulig å søke etter ansatte, lage egne utvalg og velge mellom ulike visninger. Modulen konfigureres etter egne ønsker og behov.
Løsningen leveres i tillegg med en evakueringsliste som gir en oversikt over ansatte i bygningen.
Åpnes applikasjonen fra en mobiltelefon vil den samme oversikten og muligheten for interaksjon enkelt være tilgjengelig der.