I året vi straks legger bak oss har vi gjennomgått og oppgradert tidBANK fra A til Å, slik at vi har det beste utgangspunkt for å kunne tilby ny
funksjonalitet i årene som kommer.
Foruten nytt utseende har en rekke forbedringer kommet på plass i løpet av
2011.
- Blant annet oppdager nå applikasjonen om man logger på med en mobiltelefon og
gir bruker et mobiltilpasset grensesnitt.
- AML-statistikk er grundig
gjennomarbeidet og byr på svært detaljerte og raske oversikter og rapporter.
- En ny og tettere integrasjon med Active Directory og Exchange-kalender er utviklet.
Denne forenkler planlegging av fravær ytterligere, og gir også mer detaljert
sanntidsinfo om hvem som er til stede og kan treffes.
- Flere funksjoner, herunder korrigering, er fornyet og gjort enda mer intuitivt.
- Det er innført funksjonalitet for utveksling av meldinger til bruker(e) og personlig tilpassede fraværsmeldinger.
- Nye rapporter og eksportformater (lønn/fravær) har kommet til
og eksisterende er oppdatert.
Vi står foran et spennende år med flere nyheter som vil befeste tidBANKs
posisjon som den optimale løsningen for styring av tid. Blant annet lanserer vi i 2012
helt nye terminaler og terminalsoftware. Og ikke minst en mye etterspurt
oppfølgings- og varslingsrutine for å forenkle leders oppfølging av sykefravær
og andre avvik.
Mange hundre organisasjoner bruker nå tidBANK. Svært mange melder tilbake at
de verdsetter funksjonalitet som forenkler oppfølgingsarbeidet for ledere og
gjør ansatte selvhjulpne. Det er helt i tråd med våre mål for utvikling av
applikasjonen, noe vi håper skal komme til syne og oppleves nyttig fremover.
tidBANK har blitt et verktøy som roses av ledere og ansatte. Dette er vi veldig
takknemlig for og det inspirerer!
Husk at du også treffer oss på Facebook,
Google+, LinkedIn
og Twitter.
Ønsker dere bedre utnyttelse av løsningen eller ta del i erfaringer fra
andre? Er det på tide å oppgradere tidBANK til siste versjon?
Ta i så fall kontakt med oss
her for avtale.